Πολιτική επιστροφών – ακυρώσεων
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ/ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ &ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάστασή τους:
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας του παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παρήγγειλε,
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητά του και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή.
Στις περιπτώσεις αυτές τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής. Επιπλέον, ο χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχει καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμεί, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεται ο ίδιος ο χρήστης με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων.
Τέλος, ο χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλε για την αγορά του/των προϊόντος/ων εντός 14 ημερών από την παράδοση του προϊόντος. Και σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεται ο ίδιος ο χρήστης με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής από εμάς της επιστροφής του προϊόντος. Επιστροφή χρημάτων γίνεται σε λογαριασμούς στις ανωτέρω συνεργαζόμενες τράπεζες. Για επιστροφή χρημάτων σε άλλη τράπεζα θα χρεωθείτε με έξοδα μεταφοράς.
Επιπλέον, για όλες τις ως άνω περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα με το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς, ενώτα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές,χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του/των προϊόντος/ων. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της RED CLOUD Ο.Ε. με έναν από τους ενδεδειγμένους τρόπους.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει, εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, τηλεφωνικά ή μέσω αποστολής μηνύματος στο info@anecollection.gr.